Start-Up Day content marketing


Start-Up Day content marketing

Vliegende start van je content programma

Dat het inzetten van content marketing zeer waardevol voor je merk of organisatie is, hoeven we vast niet meer uit te leggen. Maar hoe ga je van start? Hoe maak je het een succes?

In een workshop van één dag zetten we jouw content programma in de startblokken:

  • Wat wil je er precies mee bereiken en bij wie?

  • Wat is eigenlijk de rode draad van de verhalen die je gaat vertellen?

  • Wat is relevante/ inspirerende content en wat moet je juist niet doen?

  • Hoe zorg je dat je content aansluit bij de waarden van je merk?

  • Hoe vaak moet je content publiceren en hoe organiseer je dat?

  • Hoe ga je de conversatie aan en wat zijn hierbij de valkuilen?

Na 1 dag geïnspireerd aan de slag

De Start-Up Day is informatief en leerzaam, maar vooral ook inspirerend. Met spraakmakende voorbeelden van grote en kleine merken laten we successen en missers zien. De workshop is bovendien interactief. Samen ontwikkelen we een stevige basis voor een content programma. Ook krijg je allerhande tips & tricks waarmee jezelf aan de slag kunt. Samen maken we een plan om je content programma verder tot leven te wekken en te lanceren.

Wanneer prikken we een dag…?

Kosten Start-Up Day € 2.500,- 

Meer weten over het JUNCTION content programma of klaar voor de start? Mail naar Ruth Wetting