Energie Service Friesland

De opdracht

Goede service en het beste advies, daar staan de klimaatmakers van Energie Service Friesland (ESF) voor. Deze sterke punten zag je nog niet terug op de website. ESF vroeg ons daar verandering in te brengen en daarnaast een nieuwe campagne te bedenken voor hun jubileumjaar.

Onze aanpak

Onze relatie met ESF gaat al jaren terug. Samen bouwen we voortdurend aan sterke communicatie die klanten werven en binden. Aan de website hebben we samen met Junction partner iWink een innovatieve invulling gegeven.

 

“Een website en campagne die staan als een huis”

Het resultaat

Direct op de homepage van de nieuwe website kun je een kijkje nemen in het interactieve huis. Tijdens de bezichtiging zie je op een logische en overzichtelijke manier welke producten en diensten ESF aanbiedt. En met de rekenmodule op de website kun je in één oogopslag de verschillende abonnementen met bijbehorende kosten zien.

Nieuwe campagne jubileumjaar: 'Hoe voelt je huis?'
Met de campagne 'Hoe voelt je huis?' laten we naast een langdurig betrouwbare dienstverlening ook de diversiteit in diensten zien. In de campagne geven we klanten het woord en speelt fotografie een prominente rol.

Energie Service Friesland

Een nieuwe website en campagne

Uitklapmenu's geven overzicht
Uitklapmenu's geven overzicht