Hanselman

De opdracht

Schade is altijd erg vervelend. Nog vervelender wordt het als onduidelijkheid ontstaat hoe groot de schade is en wie voor de kosten op moet draaien. Dan heb je een partij nodig die onafhankelijk en objectief is. En veel expertise heeft over de desbetreffende schade natuurlijk. Die partij is Hanselman. Hanselman vroeg ons een strategie en  communicatieconcept te ontwikkelen om hun unieke expertise aan de man te brengen.

Onze aanpak

We zijn samen opnieuw op zoek gegaan naar waar het merk Hanselman eigenlijk voor staat en hoe je dat kort en krachtig kunt uitdragen. Een goede (online) presentatie en content marketing bleken de oplossing. En daarin ondersteunt Junction de experts van Hanselman met raad en daad.

 

"Ja, dat is nou echt Beter Bekeken!"

Het resultaat

Als Hanselman een zaak bekijkt, worden werkelijk alle facetten belicht. De onafhankelijke experts nemen alleen genoegen met de waarheid. Rechtvaardigheid voor alle betrokkenen, dat is de essentie. Daar stelt Hanselman alles voor in het werk. Vandaar het concept Beter Bekeken.

Een van de eerste middelen waarin het communicatieconcept Beter Bekeken werd doorgevoerd, is een interactieve iPad presentatie. Het unieke perspectief in het design maakt het complexe werkveld van de schade experts inzichtelijk. In het ontwikkelde contentprogramma worden alle facetten van hun expertise verder geladen en zorgen we voor een grotere zichtbaarheid en vindbaarheid online.

Hanselman

Van strategie tot contentprogramma