SKSG

volgende case

SKSG is de grootste kinderopvangorganisatie van Noord-Nederland. Wat de organisatie zo succesvol maakt? Bij SKSG staan de dromen van kinderen centraal!

De opdracht

SKSG groeit en zoekt daarom nieuwe medewerkers. Om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van de kinderen, hebben ze de beste mensen nodig. Ambitieuze en betrokken medewerkers die oog hebben voor de toekomstdromen en ambities van kinderen. Daarom vroegen ze ons een complete arbeidsmarktcampagne te ontwikkelen. Van concept tot uitwerking van de middelen. 

Onze aanpak

Hoe spreek je de juiste mensen aan? Hét pedagogisch talent met ambitie, mensen die het in hun mars hebben om het verschil te maken. Voor een goede basis lieten we daarom eerst onderzoek doen naar de toekomstdromen van de kinderen van SKSG. De resultaten zijn gebruikt als input voor de arbeidsmarktcampagne. We besloten sollicitanten aan te spreken op wat zij aan deze dromen kunnen bijdragen. En wie kan dat hen beter vragen dan de kinderen zelf? Dit leverde een uniek creatief concept op met de kinderen van SKSG in de hoofdrol. Zo weten toekomstige medewerkers direct waar ze het voor doen!

Om de doelgroep te bereiken, ontwierpen we een gerichte online campagne waarin videomarketing een belangrijke rol speelt, aangevuld met reguliere printuitingen. De campagne gaat nu van start, we verwachten een fantastisch resultaat met veel nieuwe, talentvolle medewerkers!