TVM verzekeringen

Sinds 2004 verzorgen wij met trots een groot deel van de communicatie voor TVM, de grootste transportverzekeraar van Nederland. We trekken samen op in aansprekende activatieprogramma’s op het gebied van transportveiligheid, innovatie, relatiebeheer, sponsoring en maatschappelijke initiatieven. Daarnaast verzorgen wij de doorvertaling van de huisstijl naar diverse uitingen.

Opdracht (1)
Ontwikkel een bewustwordingscampagne waarbij transportveiligheid als key issue centraal staat. We hebben ons als eerste gefocust op de interne doelgroep van TVM (alle medewerkers).

Onze aanpak
In een BrainPower sessie is er samen met het TVM team een communicatieprogramma (thema + uitwerking in middelen) ontwikkeld teneinde de interne organisatie bewust te maken van het algemene belang van transportveiligheid en daarnaast kritisch te laten kijken naar het individuele rijgedrag. Het thema zal uiteindelijk doorvertaald worden in communicatiemiddelen omtrent transportveiligheid ten behoeve van externe doelgroepen.

Opdracht (2)
Ontwikkel een activatie om TVM zichtbaarheid te creëren op het Truckstarfestival. Focus op met name kleine transportondernemers en haar chauffeurs en eigen rijders.

Onze aanpak
In een BrainPower sessie is een Greenscreen activatie bedacht. Bezoekers zijn middels Greenscreen-technologie onderdeel geworden van de TVM boodschap: ‘Met TVM achter je sta je sterker’. Hoe dan? Door bezoekers te fotograferen in een vooraf door ons ontwikkelde achtergrond naar keuze. Op deze manier is er een unieke belevenis voor de bezoekers gecreëerd.

 

TVM verzekeringen

Samen werken aan veiliger transport

TVM Jaarverslag 2015 op YouTube