fbpx

Coosto: Alles voor de likes (én de dislikes)

Onze socialmedia-specialisten hebben ‘t er maar druk mee. Het schrijven en plannen van content. En niet te vergeten: het managen van de interactie. Het is dan wel zo handig om de boel via één tool te regelen. Coosto, onze content- en social media marketing-tool is er volledig op gericht om organisaties te helpen meer resultaat uit content te halen. Van een grotere merkbekendheid tot merkvoorkeur, klantloyaliteit en online conversies. Zo gaat er geen interactie aan ons voorbij, houden we het publiek blij en kunnen we snel schakelen in een crisis.

IJzersterke content

Tijd is geld. Op sommige momenten is je doelgroep actief en even later zijn ze druk met andere dingen. Ze hebben dus geen tijd om jouw content, waar je zo hard je best voor hebt gedaan, te bekijken. De boodschap is goed. De foto of een grafisch beeld is prachtig en je hebt een ijzersterke caption. Toch komen er nul interacties. Er is een oplossing. Door alle data die Coosto heeft verzameld, is er een tijdsbestek voor je geselecteerd waarop jouw doelgroep het meest actief is. Zo kun je goed inspelen op het algoritme van Instagram, Facebook en LinkedIn. Dus scoort je content beter.

Door de content in te plannen kun je maanden vooruit werken. Zo heb je altijd een voorraadje content, kun je deze ook nog makkelijk verschuiven én daarnaast inhaken op feestdagen en bijzondere dagen. Coosto geeft namelijk ook bijzondere data aan, zodat er niks aan jou voorbij gaat.

Webcare

Interactie draagt veel bij aan de loyaliteit van je klanten. Je wilt een community bouwen. Met klanten die aan je lip hangen en jou altijd zullen kiezen boven je concurrent. Hoe je dat doet? Investeren. En dat hoeft écht geen duizenden euro’s te kosten. 

De lovende, positieve berichten zijn op z’n minst een like waard en sommigen verdienen zelfs een gevatte of grappige reactie. Maar ook de minder leuke comments verdienen aandacht. Het publiek wil gehoord worden. Juíst als ze ontevreden zijn. Dus ook dan bieden we een luisterend oor voor klachten, vragen en opmerkingen en voorzien we ze van een reactie op maat. Van #sausfreaks tot boekenwurmen, we zijn er altijd snel bij om jouw klanten te helpen met Coosto als tool.

Regie in eigen handen 

Als klant van Junction krijg jij ook je eigen Coosto-account. Zo kun je altijd meekijken in de contentkalender en werken we nauw samen. Zo biedt Coosto de optie om content in te plannen als concept, dat goedkeuring nodig heeft voordat er iets online gaat. Daarnaast kun je feedback geven op de tekst of het beeld. Zo houdt je zelf de regie in handen. Juíst graag je handen vrij houden? Ook dat kan. We stemmen onze verwachtingen van elkaar af, houden contact en zorgen dat jij er geen omkijken naar hebt.