fbpx

24-7(0) in beweging

Wij, als videomakers, zijn altijd in beweging bij Junction. Elke week trekken wij erop uit om mooie en spraakmakende video’s te schieten van de meest uiteenlopende klanten met verschillende wensen en doelgroepen. Waar we de ene dag heel Nederland doorrijden om vakspecialisten te filmen, staan we de volgende dag om 05.00 uur op een boerderij in Friesland, om het vak van een boer op zijn mooist vast te leggen.

Omdat er zoveel diversiteit is, is het belangrijk zo nu en dan in- en uit te zoomen op elk project, zodat het daadwerkelijke doel weer even helder wordt. In deze blog zoom ik samen met jullie in op een aantal projecten, die wij onlangs afrondden. Beginnend bij een 24mm-lens tot een 70mm-lens, mijn persoonlijke favoriet. Here we go!

Veel beeld voor veel auto

Mooie lijnen, twee prachtige ogen, zit lekker, sportief geluid: misschien had je het al door, ik heb het over de Citroën C5 Aircross. Wij werden gevraagd om deze nieuwe auto voor te stellen aan de doelgroep van Wensink. Daarvoor reisden we af naar Zuidwest-Friesland om het nieuwe model op zo’n manier vast te leggen hoe je ’m het liefst ziet: op mooie landelijke weggetjes.

Bouwen en filmen in één dag

Hoe gaat dat nou eigenlijk in zijn werk, een huis bouwen in één dag? Voor Van Wijnen en Fijn Wonen maakten we een video die het hele proces van het neerzetten van een prefab-woning laat zien. Samen met Menso Oosting, presentator en directeur van Fijn Wonen bespraken we de ins- en outs van het huis dat met militaire precisie in elkaar wordt gezet door een team van vaklui.

Bio In Beeld

Wat doe ik nóg minder graag dan de wekker om 05:00 uur zetten? De wekker om 04:00 zetten. Maar zoals ze zeggen: alles voor het perfecte shot. En dus stonden we met een team van vier man om 05:00 in de wei van boer Auke om zijn boerderij, biologische koeien en werkzaamheden in beeld te brengen. Voor de doelgroep van Neolac – Biologische Babyvoeding, maakten wij vier informatieve video’s over de reis van de melk die gebruikt wordt in de producten van Neolac. Hierbij aflevering één.

“Voor de toekomst, maar bovenal: voor elkaar.”

Wat hebben een voetbalclub en een marketingbureau met elkaar gemeen? Ze werken hard, ze werken precies, ze werken met passie en hebben veel jong talent in huis. Omdat we het voetbalseizoen 2019/2020 broeksponsor zijn van dé Leeuwarder voetbalclub, namen we samen met vier Cambuur-spelers een video op om onze nieuwe samenwerking te laten zien (en te vieren, natuurlijk). De snelle shots, vele details en passie spatten van het beeld.