fbpx

Dijkstra Auto Groep in een hogere versnelling

De showroom van Dijkstra Auto Groep barstte een paar maanden geleden bijna uit zijn voegen. De reden? De officiële release van de DS 7 Crossback waar meer dan vierhonderd mensen op afkwamen dankzij onze campagne. Dijkstra had gevraagd om tweehonderd aanmeldingen. Een tikkeltje té enthousiast?

Ach: hoe meer zielen, hoe meer vreugd, redeneerden we. De overdonderende opkomst was het gevolg van onze inspanningen in de weken voorafgaand aan het evenement. Zo startten we een aparte Facebookpagina voor de DS-tak van Dijkstra. We maakten een contentkalender en vulden die met flitsende foto’s, interessante video’s en pakkende teksten. Als kers op de taart zorgden we voor een blog waarop de ontwikkelingen rondom de klassieke DS 21 Pallas van de familie Dijkstra te volgen waren. Met een organisch bereik van duizenden mensen heeft iedere autoliefhebber in Noord-Nederland die niet net een tukje lag te doen onder een steen de posts voorbij zien komen.

Niet alleen op deze Facebookpagina lieten we mensen weten van de aanstaande release van de bijzondere auto. Net zo belangrijk vonden we het om daarbuiten mensen aan te spreken. Daarom startten we een leadcampagne die mensen uitnodigde om zich aan te melden voor het evenement. Door het specifiek targetten en vervolgens actief bijstellen van de advertentie bereikten we een groot publiek.

We maakten video’s om de verschillende kanten te belichten. De geschiedenis van de Citroën DS, de familie Dijkstra en een preview van de nieuwe DS 7 Crossback: alles kwam aan bod. Er ging een nieuwsbrief uit die mogelijke geïnteresseerden over de streep moest trekken en ook de pers kreeg te horen van de release. Met het resultaat van vierhonderd bezoekers waren we meer dan tevreden, en ook bij Dijkstra genieten ze nog na van de topavond.

Was je er niet bij en zit je nu te mokken achter je beeldscherm? Job maakte een aftermovie die je hieronder kunt terugkijken. Zo kun je er toch nog een beetje bij zijn.