fbpx
campagne, merkpositionering

Groningen Airport Eelde Campagnes tot grote hoogte brengen

Groningen Airport Eelde timmert al jaren aan de weg, of moeten we zeggen landingsbaan, om het aantal passagiers te laten groeien. Want hoe meer passagiers, hoe meer luchtvaartmaatschappijen vluchten vanaf Eelde laten vliegen. En het harde werken loont. 

opdrachtgever
Groningen Airport Eelde
branche
transport & logistiek
tags
campagne, merkpositionering

Luchthaven van het Noorden

De vluchten zijn natuurlijk alleen rendabel als er voldoende stoelen worden verkocht. Noorderlingen moeten Groningen Airport Eelde zien als hun vliegveld. Vandaar de pay-off ‘Vliegveld van het Noorden’. Met verschillende campagnes in Noord-Nederland zetten we leisure en zakelijke reizigers in beweging om te kiezen voor Eelde. Bijvoorbeeld met Fly & Try. Probeer het een keer en je wilt nooit anders meer!

Reisdoel

De campagnes die we ontwikkelden, waren in Noord-Nederland niet te missen. Online, offline, outdoor en indoor. Telkens kwamen we weer met verrassende creatieve concepten. De campagnes landden goed en het aantal verkochte stoelen steeg. En de volgende initiatieven staan al in de vertrekhal, want er blijven voldoende doelen om te behalen.

play