junction
arbeidsmarktcommunicatie, communicatiestrategie

SKSG Een droom van een arbeidsmarktcampagne

Het mooiste wat je kunt worden is jezelf! Bij SKSG, de grootste kinderopvangorganisatie van Noord-Nederland, staat de ontwikkeling van kinderen en medewerkers centraal. 

Junction werd gevraagd een concept voor arbeidsmarktcommunicatie te ontwikkelen.

opdrachtgever
SKSG
branche
kinderopvang
tags
arbeidsmarktcommunicatie, communicatiestrategie

Rockster, dokter, uitvinder, judoka, …

Voor een goede basis hebben we onderzoek laten doen naar de toekomstdromen van de kinderen van SKSG. We interviewden de kinderen met de vraag ‘Wat wil jij later worden?’. Naast gesmolten harten leverde dat vertederende uitspraken en fantastische beelden op. De perfecte basis voor een impactvolle arbeidsmarktcampagne!

 

Is hun droom bij jou in goede handen?

We besloten sollicitanten aan te spreken op wat zij aan deze dromen kunnen bijdragen. Dat leverde een uniek creatief concept op, met de kinderen van SKSG in de hoofdrol. Zo weten toekomstige medewerkers direct waar ze het voor doen.

play

Werf& Award

Via een gerichte online videomarketingcampagne, aangevuld met printuitingen, wisten we potentiële kandidaten te bereiken en in hun hart te raken. De campagne deed wat hij moest doen en werd zelfs genomineerd voor de Werf& Award.