junction
activatiestrategie, campagne

Waddenvereniging Een beetje verliefd?

Wat een mooie klus! De Waddenvereniging helpen om het unieke waddengebied te beschermen, zodat iedereen daar nu en in de toekomst van kan genieten. Hoe? Door donaties te regelen voor deze sympathieke vereniging. Veel mensen doneren vanuit liefde voor het gebied. Daarom richtten we onze pijlen op bezoekers van de Waddeneilanden.

opdrachtgever
Waddenvereniging
branche
toerisme & natuur
tags
campagne, activatiestrategie

Gek op de Wadden

Bij Junction zijn we al jaren verliefd op de Wadden en dit gevoel willen we natuurlijk graag delen. Dit was dan ook de basis voor onze ‘Een beetje verliefd’-campagne. De campagne werd een hit.

Een bewijs van liefde

In één van de opvallendste acties stond een vriendschapsarmbandje centraal. Deze waren verkrijgbaar in tweevoud. Het ene bandje werd verbonden met een groot symbolisch hart bij de bootterminal. De andere was voor om je pols. Het bewijs van jouw liefde voor de Wadden!

Net als het tij altijd in beweging

De campagne leverde mooie verhalen én veel nieuwe leden op. Maar deze klus is nooit af. Want het kwetsbare Waddengebied blijft om aandacht vragen. En om onze eeuwige liefde te bewijzen, roepen we je hierbij op om de Waddenvereniging ook te steunen. Ga dus snel naar www.waddenvereniging.nl.