junction
content, social media

Mijndomein Een campagne met een grote bek en een klein hartje

Domeinnaamgigant Mijndomein kende ons al een tijdje: we hadden immers met PuntFRL een flink deel van Friesland overtuigd om het ‘op z’n Fries’ te doen. Maar een Amsterdamse URL eindigt ook niet op .nl! Lekker ouwe, die mochten wij dus ook aan de man brengen. Toen de Amsterdamse domeinnaam-extensie online kwam, trapten onze gappies van Buutvrij af met een ijzersterke offline campagne, die wij online de wereld in slingerden.

opdrachtgever
Mijndomein
branche
handel & retail
tags
social media, content

Mazzelpikken eerst

Echte godenzonen kregen als eerst de kans een domeinnaam te claimen. De lancering begeleidden wij met passende online content. PuntAmsterdam is een tikkie brutaal, en dat waren wij online dus ook. Want branie schoppen op social media, dat kunnen we wel. Het resultaat: 27.000 registraties. Niet gek, toch?

Geef mij maar Amsterdam

We slingerden de liefde voor onze hoofdstad flink aan. Met #geefmijmaaramsterdam riepen we Amsterdammers op om foto’s te delen. Het gevolg? Een instagrampagina die dagelijks honderden hartjes kon bijschrijven. Wekelijks hielden we op Facebook en Twitter de doelgroep op de hoogte van de laatste gebeurtenissen in 020. Zo blijven de fans niet alleen up-to-date, maar ook betrokken bij het merk PuntAmsterdam.

Portretten om in te lijsten 

Ook voor grote baas Mijndomein bleven we actief. We brachten klanten in beeld. Want mensen die hun verhaal met de wereld willen delen via hun website, hebben vast iets te vertellen. We zochten ze op en brachten hun werk, toekomstdromen en inspiratiebronnen in beeld in pakkende video’s. 

play