fbpx
campagne, communicatiestrategie, concept

BENU apotheek Zeker van actuele campagnes!

Als apotheek zit je tegenwoordig met een identiteitscrisis. Want ben je nou een winkel of niet? Bij BENU vinden ze het vooral belangrijk dat klanten een gezond leven kunnen leiden. En dat ze daar met deskundig advies, geneesmiddelen en de verkoop van zelfhulpmiddelen mee kunnen helpen, is het mooiste wat er is. Aan ons de taak om al die aspecten in een campagne naar voren te brengen.   

opdrachtgever
BENU apotheek
branche
gezondheidszorg
tags
campagne, concept, communicatiestrategie

Zekerheid voor alles

In een aantal sessies gingen we aan de slag met de positionering. Deze vertaalden we naar een overkoepelend thema met een dubbele lading: Zekerheid voor alles. Want als het om je gezondheid gaat, kies je voor zekerheid. En die zekerheid kan BENU apotheek je geven.

Alles voor elk seizoen

Vervolgens ontwikkelden we een nieuw eigentijds communicatiegrid voor een tweemaandelijkse activatiecampagnes. Hierin vertalen we het thema naar de expertisegebieden van BENU. ‘Alles voor een goede weerstand’ of ‘Alles voor een stralende huid’ bijvoorbeeld. We ontwikkelden een strak en speels visueel concept dat we elke twee maanden kunnen aanpassen op het seizoen

Zeker van alles

Elke twee maanden creëren we een nieuwe campagne waarbij we BENU volledig ontzorgen. Door een strakke planning en vaste overlegmomenten kan BENU er zeker van zijn dat de tekstproductie en opmaak soepel en efficiënt verlopen!