junction
concept, packaging design

Fano Een duurzaam lekkere uitstraling

Natuurlijk was Fano al lang bezig om haar salades en sauzen duurzaam te bereiden. Met eerlijke ingrediënten, vlees en vis met de juiste keurmerken en certificeringen. Alleen de verpakkingen straalden het nog onvoldoende uit. Tijd voor een make-over die groothandels en eindgebruikers doet watertanden.

opdrachtgever
Fano
branche
food, FMCG
tags
packaging design, concept

Puur Fano

Met een BrainPower-sessie betrokken we de klant bij ons creatieve proces. Tijdens de sessie ontwikkelden we de basis voor het communicatieconcept en het thema ‘Puur Fano’. Vervolgens gingen we aan de slag met de uitwerking van het concept naar onder andere de verpakking.

(H)eerlijk stijltje

Dat de ingrediënten eerlijk zijn en het karakter duurzaam is, schreeuwden we van de daken door een ambachtelijke illustratiestijl te gebruiken. De pure ingrediënten kregen een prominente rol en elk hoofdingrediënt kreeg een kleurcodering met warme aantrekkelijke kleuren.

Van mega-emmer tot portion pack

We hebben tientallen verpakkingen in uiteenlopende formaten in de nieuwe stijl gegoten. Van heel grote emmers tot kleine portion packs. Het redesign van de verpakking zorgt voor een goede stand-out in het groothandelschap en de kleurcodering helpt klanten het juiste product te kiezen.