Vraag, opmerking of behoefte aan een frisse blik? Wij zijn van 9 tot 23 uur bereikbaar op WhatsApp!
06 38 348 489Natuurlijk was Fano al lang bezig om haar salades en sauzen duurzaam te bereiden. Met eerlijke ingrediënten, vlees en vis met de juiste keurmerken en certificeringen. Alleen de verpakkingen straalden het nog onvoldoende uit. Tijd voor een make-over die groothandels en eindgebruikers doet watertanden.
Met een BrainPower-sessie betrokken we de klant bij ons creatieve proces. Tijdens de sessie ontwikkelden we de basis voor het communicatieconcept en het thema ‘Puur Fano’. Vervolgens gingen we aan de slag met de uitwerking van het concept naar onder andere de verpakking.
Dat de ingrediënten eerlijk zijn en het karakter duurzaam is, schreeuwden we van de daken door een ambachtelijke illustratiestijl te gebruiken. De pure ingrediënten kregen een prominente rol en elk hoofdingrediënt kreeg een kleurcodering met warme aantrekkelijke kleuren.
We hebben tientallen verpakkingen in uiteenlopende formaten in de nieuwe stijl gegoten. Van heel grote emmers tot kleine portion packs. Het redesign van de verpakking zorgt voor een goede stand-out in het groothandelschap en de kleurcodering helpt klanten het juiste product te kiezen.