fbpx
communicatiestrategie, visuele identiteit

TVM Samen op pad met TVM

TVM is de gespecialiseerde verzekeraar voor logistiek en transport over weg en water, met coöperatieve grondslag. 

TVM wil zich ontwikkelen tot ‘full service- transportverzekeraar’. Wij ondersteunen de verzekeraar al vele jaren op het marketingcommunicatievlak en op het gebied van identiteitsvraagstukken. 

 

opdrachtgever
TVM
branche
commerciële dienstverlening
tags
communicatiestrategie

Transport zit in een interessante transitie

Met korte lijntjes en snelle service helpen we TVM bij een grote diversiteit aan projecten. Dat gaat van polisvoorwaarden en jaarverslagen tot bijvoorbeeld advertenties gericht op ondernemers in de binnenvaart.

Transport wordt geconfronteerd met de opkomst van nieuwe technologieën, denk aan zelfrijdende vrachtwagens. En daarmee TVM verzekeringen ook. Er komen nieuwe vraagstukken op de organisatie af en TVM moet opnieuw haar functie en rol in de markt bepalen. Een uiterst interessant proces om bij betrokken te zijn.

Attentie voor de assistentie

Een voorbeeldje. Sinds 2018 heeft TVM verzekeringen een eigen alarmcentrale. Vanaf nu kunnen hun chauffeurs in spoedeisende gevallen alles in 1 keer regelen met TVM assistance! Wij ontwikkelden een offline promo-set en een korte animatie om transportondernemers en chauffeurs hiervan op de hoogte te brengen.

play

Op weg naar…

Ook wij veranderen en bewegen mee met de nieuwe koers die TVM inslaat. Er ontstaan andere vormen van samenwerken en we zetten nieuwe communicatietechnologieën in. Ondertussen maken we ook nog steeds het jaarverslag en de visitekaartjes. Sommige dingen veranderen nooit.