fbpx
design, development, online marketing

Fitz Fitz: beter gezond, binnen bereik

Een plek waar je voorkomt, in plaats van geneest. Waar je gezonder en langer door leeft. Waar je vitaliteits- en  gezondheidsdiensten onder één dak vindt, en zo binnenstapt. Bestaat zo’n plek? Ja, want sinds april is er Fitz! In Zuiderburen, Leeuwarden. Met een pand en een visie als de eerste verfstreken op een leeg canvas gingen we vanaf januari van dit jaar verder met de realisatie van Fitz. We bedachten de naam van de franchiseformule, ontwierpen de merkidentiteit en realiseerden de offline en online middelen om het gezondheidsplein in Leeuwarden en omgeving te introduceren.

 

opdrachtgever
Fitz
branche
Gezondheid
tags
formule ontwikkeling, merkidentiteit, visuele identiteit, design, development, website, social advertising, content, online marketing
Resultaat
www.fitzbetergezond.nl

Circle of life

Fitz staat voor verbinding. Dat begint al bij de naam. Een combinatie van ‘fit’ en de z van Zuiderburen, waar Fitz te vinden is. Het komt ook terug in het pand, waar verschillende gezondheidsdiensten elkaar weten te vinden en de lijntjes kort zijn. Terwijl dat in de reguliere praktijk juist heel anders is, daarom bedachten we ook de slogan ‘Beter gezond’. Nog zo’n verwijzing: het gebruik van cirkels in de communicatie. Niet alleen om naar de bundeling van krachten te verwijzen, maar ook als circle of life, dat weer een verwijzing naar een gezond en vitaal leven is.

 

Het plein online

Met de vormgeving en invulling van het gezondheidsplein stond het offline stuk als een huis. Voor online realiseerden we een complementaire website waar je alles vindt over de verschillende diensten. Straks hét platform voor vitaliteits- en zorgaanbieders, waar je relevante content vindt vanuit de verschillende specialismen. Nu vooral als plek om je eerstvolgende afspraak te boeken. En die afspraken, die wilden we in grote getalen binnenslepen. Al vóór de opening in april. 

The perfect Fitz

Flyers verspreid door het Fitz-team, vlaggen, signing, bestickering, tot twee keer toe een groot doek met activerende boodschap op het pand en online campagnes gericht op naamsbekendheid en werving. Allemaal met de boodschap: er is een nieuw gezondheidsplein met gym in town, en niet zomaar één! Die campagne wierp z’n vruchten af. Zo ging Fitz van nul tot zeventig leden in vijf maanden tijd. En dat aantal blijft groeien. De franchiseformule heeft ambities, en wij helpen die waar te maken!