fbpx

Visuele identiteitscrisis?

Wij helpen je graag een handje.

Neem contact met ons op
visuele identiteit, website, online marketing

Heirloom Utrecht als erfgoed voor iedereen

Ga je trouwen? Zoek je een toverachtige locatie voor een congres? Of wil je samen met je collega’s lunchen op een magische plek? Heirloom geeft jou de kans om de mooiste monumenten van Utrecht te bewonderen. “Ach, die poorten van het Paushuize, de Geertekerk en Huize Molenaar staan vast alleen open voor oude vermogenden, Michelinster-dineerders en Saint-Tropez-bezoekers”, horen we je al denken. Wacht, stop, think again! Ons cultureel erfgoed is immers van iedereen!

opdrachtgever
Heirloom
branche
recreatie en cultuur
tags
identiteit, website, online marketing
website

De sleutel tot succes

Zo’n nieuwe, open benadering vraagt om een nieuwe identiteit en website. Of wij misschien de sleutel daarvoor hadden? Yes! We stopten de antieke verschijning van die sleutel in een modern jasje en verwerkten ‘m in het logo. Daarnaast creëerden we door middel van typografie en kleurgebruik een stijlvolle, maar tegelijkertijd toegankelijke en moderne stijl.

Wonderlijk en waarachtig

Een stijl die we verder doortrokken op de nieuwe website. Een website die minstens zo authentiek en toverachtig is als de panden die Heirloom exploiteert. En die er niet alleen prachtig uitziet, maar ook nog overzichtelijk, toegankelijk en doeltreffend is. Voor die prins op het witte paard tot, tja, tot die copywriter op haar stalen ros. En meertalig, om alle nationale en internationale klanten van Heirloom zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het resultaat? Een significante stijging in het aantal offerte-aanvragen en reserveringen!

Heel Nederland hoeft straks niet meer door het sleutelgat te kijken

Langzaam wordt de adembenemende Paushuize, de Geertekerk en Huize Molenaar door iedere doelgroep wakker gekust. Hoe? Via branding search campagnes (Google Ads) zorgden we ervoor dat deze toplocaties (én Heirloom zelf) onder Jan en alleman worden verspreid. Een ware sneeuwbal die steeds vaker én verder over de grenzen van de provincie Utrecht rolt. Ach, look for yourself. Wedden dat ook jij betoverd wordt?