Vraag, opmerking of behoefte aan een frisse blik? Wij zijn van 9 tot 23 uur bereikbaar op WhatsApp!
06 38 348 489Stel je voor dat je als belegger op je dooie gemakje, met je voeten op ‘t bureau, een woonwijk in je winkelmandje gooit. In slechts een paar klikken op de knop is duidelijk hoeveel jouw nieuwe woonproject kost en wanneer er gebouwd zou kunnen worden. “Toekomstmuziek”, horen we jou al denken. Maar ondertussen schalt dat riedeltje al bij Fijn Wonen uit de speaker. Fijn Wonen, het duurzame woonconcept van Van Wijnen, bouwt aan een omgeving waar niet alleen wij, maar ook de generaties na ons fijn kunnen leven en groeien. Of wij mee wilden bouwen aan zo’n fijne toekomst? Yes!
Onze reis met Fijn begon met het creëren van de identiteit van Fijn Wonen tijdens een strategische brainpowersessie. Wat is Fijn Wonen precies? En voor wie is Fijn Wonen relevant? Fijn Wonen bouwt aan een omgeving waar mensen vandaag, morgen en overmorgen fijn kunnen leven en groeien, luidde het antwoord. Dat is niet alleen fijn voor jou en voor mij. Dat is fijn voor iedereen.
Nadat we de merkidentiteit bepaalden, gaven onze vormgevers Fijn Wonen een gezicht en ontwikkelden we een website met een online platform waar de bewoners van Fijn Wonen ieder moment van de dag hun energieverbruik kunnen checken.
Met de campagne ‘Fijn voor iedereen’ verspreiden onze marketeers het Fijn Wonen-concept via diverse middelen onder de relevante doelgroep. En we zijn er nog lang niet. Want fijn leven omvat veel meer dan fijn wonen alleen. Net zo belangrijk is fijn leren, fijn werken of fijn zorgen. Wij blijven bouwen en toekomstmuziek componeren. Heads together, hands together, in canon.