junction
content, search, website

De Vries Trappen Website naar een ander niveau

Als je al honderd jaar trappen maakt, mag je daar best een beetje mee pronken. Online stond De Vries Trappen voor een uitdaging, want hoe maak je een website die zowel voor particulieren als aannemers geschikt is? Daar wisten onze designers, online marketeers en contentmarketeers wel wat op.

opdrachtgever
De Vries Trappen
branche
handel & retail
tags
website, content, search

Duidelijke focus op verschillende doelgroepen

Als je je concurrentie ver achter je wilt laten, is het belangrijk om te weten wat je écht anders maakt. Op de site benadrukten we daarom dat De Vries al meer dan honderd jaar expert is en dat de trappen in de eigen fabriekshal ontworpen en geproduceerd worden. We brachten de wensen van de doelgroepen nauwkeurig in kaart en lieten ze op de website precies zien wat ze wilden zien!

Voorsprong door betere vindbaarheid

Als je website in de lift zit, wil je op Google ook bovenaan verschijnen. We keken per doelgroep naar relevante zoektermen en schreven webteksten die daarop aansluiten. Nu is De Vries Trappen niet meer alleen te vinden op termen als ‘klassieke trappen’ en ‘eiken trappen’, maar is het bedrijf ook beter vindbaar op zoektermen die er bij de zakelijke doelgroep meer toe doen.

Nieuwe hoogtes bereikt

Een week na de livegang van de website was de website van De Vries Trappen al in de top vijf bij belangrijke zoektermen voor aannemers en architecten beland. Al die nieuwe bezoekers die dat opleverde, hoefden niet teleurgesteld te zijn: er stond een website met spiksplinternieuw design inclusief fotografie, video en tekst op ze te wachten!