junction
campagne

TVM Awards Een campagne verzekerd van succes!

TVM Verzekeringen is al tijden een goede vriend van ons. Wat dé transportverzekeraar van Nederland al sinds jaar en dag (en ver voor ons eerste rendez-vouz) doet, is het eren van schadevrije rijders, oftewel: de Ridders van de Weg. Alleen is een ridder nog wel van deze tijd? Veilig rijgedrag draait namelijk tegenwoordig om veel meer dan alleen schadevrij rijden. Hoog tijd dus om de ‘Ridders van de Weg’-verkiezing in een nieuw harnas te hijsen!

opdrachtgever
TVM
branche
commerciële dienstverlening
tags
campagne

Safety First

Hoewel we massaal op de banken staan als Max Verstappen als eerste over de finish scheurt, draait het buiten dit circuit niet om snel- maar veiligheid. TVM is zo betrokken bij haar klanten dat ze het liefst op de bijrijdersstoel zit, maar dan wel met de gordel om! Dáár ligt de focus van de verzekeraar: veiligheid onderweg. Want hoe kun je nou relevanter zijn voor beroepschauffeurs dan door het belonen van goed rijgedrag? En hoe je dit doet? Met een award natuurlijk!

Awards voor de winnaars van de wegen

Voor de TVM Awards, echte prijzen van en voor chauffeurs, gingen we de weg op. We zochten samen met presentatrice Hélène Hendriks onder andere naar de chauffeur die voor een jaar met de titel van ‘veiligste chauffeur van Nederland’ mag rondrijden. Oh ja, deze eer komt in combinatie met een reis naar Brazilië en een bezoek aan de grootste truckfabriek van Volvo. De resultaten? Die pakten de linkerbaan en bereikten binnen no-time de 5.690.366 vertoningen en 201.910 interacties op de online kanalen, 41.388 websitebezoeken en meer dan duizend aanmeldingen van enthousiaste anti-risicorijders!

Op de goede weg

In de vorm van de TVM Awards vonden we de positieve tegenhanger van de wegpiraat en een waardig vervanger van de ‘Ridders van de Weg’-prijs. Een prijs die met nieuw elan elk jaar zorgt voor meer bewustwording over verkeersveiligheid. Maar nu eerst op naar de finale waar de eerste winnaars gekroond worden!