fbpx

3D, augmented reality en virtual reality

Van onderwijs tot zorg en van wetenschap tot entertainment. De wereld van 3D, augmented reality en virtual reality biedt eindeloze mogelijkheden. Tot voor kort leken deze technieken nog ontoegankelijk voor de meeste consumenten, maar dat is verleden tijd. Zo breng je met 3D een product tot leven, voeg je met AR nieuwe virtuele elementen toe aan een echte omgeving en creëer je met VR een nieuwe werkelijkheid. Welke techniek je ook wilt gebruiken, we benutten de mogelijkheden maximaal om voor jou een unieke merkbeleving neer te zetten.

3D

Tegenwoordig wordt 3D overal ingezet. Zo zie je het steeds vaker terug in producties en commercials en ook in de wereld van packaging en marketing. Waar beeldvorming van producten door 2D-beelden nog beperkt was, breng je met 3D producten tot leven door ze te roteren, in- en uit te zoomen en mee te bewegen met objecten in een digitale ruimte. Dat gaat zelfs verder dan alleen de buitenkant: hoe een product er van binnen uitziet, is geen geheim meer. Iets wat tot voor kort onmogelijk was. 3D is een ervaring die je doelgroep meeneemt in je product, letterlijk.

Augmented reality

Alle merken communiceren tegenwoordig digitaal. Handig en efficiënt, maar vaak ook vluchtig van aard en daardoor zonder beleving. Augmented reality brengt het stukje beleving weer terug. Door een virtuele laag over de fysieke omgeving heen te leggen, speel je met de zintuigen van je doelgroep. Daarnaast heeft AR een hoge attentiewaarde: het is en blijft nieuwsgierig. Bovendien is het laagdrempelig. Tegenwoordig kan iedereen met een smartphone ervaren wat AR is. Wat die ervaring moet zijn voor de optimale merkbeleving zoeken onze experts samen met jou uit.

Virtual reality

Waar je met 3D en AR nog met één been in de werkelijkheid staat, stap je je met virtual reality helemaal in een andere wereld. Eenmaal de bril opgezet, zijn alle 360 graden om je heen 3D. Hiermee dompel je je doelgroep écht onder in de wereld van je merk. Niet alleen door de unieke ervaring, maar ook doordat er simpelweg geen invloeden van buitenaf zijn. Met VR loop je door het ontwerp van een gebouw, pas je schoenen of wandel je door een supermarkt om boodschappen te doen. Je kunt het je zo gek niet bedenken en het kan. Samen met jou ontdekken we welke techniek het best bij jouw doelgroep past om zo jouw merkbeleving naar een nieuw niveau te tillen.

Expertises

Medewerker - 3D, augmented reality en virtual reality

Vragen?

Neem contact op met Laurens als je meer wilt weten. Zij helpt je graag!

Contact opnemen

Merken waarvoor we werken

Onze specialisten

Meer weten over 3D, augmented reality en virtual reality?

Liever direct contact? Neem hieronder contact op via telefoon of WhatsApp.